Mężczyzna przyjął ofertę przedłużenia umowy złożoną mu drogą telefoniczną. Gdy z umową przyjechał kurier, poprosił, by zostawił mu dokument, bo chciał szczegółowo się z nim zapoznać. W odpowiedzi usłyszał, że to niemożliwe.
Kurier zabrał więc umowę z powrotem, a klient zadzwonił na infolinię operatora, czy może zapoznać się z umową w punkcie obsługi klienta. Ponownie okazało się, że to niemożliwe. - Wynika to z aktualnych promocji. Firmy telekomunikacyjne tak prowadzą sprzedaż, że w określonych kanałach sprzedaży mają różne oferty - tłumaczy w radiowej Jedynce Wojciech Jabłczyński z firmy Orange.
Co gorsza, na infolinii słuchacz dowiedział się również, że nie może otrzymać propozycji umowy drogą mailową. - W tej chwili pracujemy jeszcze nad tym rozwiązaniem - przyznaje Wojciech Jabłczyński.
Z audycji dowiesz się, jakie prawa ma klient firmy telekomunikacyjnej zawierając umowę poza salonem, czy można od niej odstąpić i na jakich zasadach.
Tytuł audycji: Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać
Prowadzi: Janusz Weiss
Gość: Wojciech Jabłczyński (rzecznik Orange Polska)
Data emisji: 12.10.2015
Godzina emisji: 17.30
Z pytaniami do Janusza Weissa można dzwonić pod nr tel: 22 645 21 55. Można też pisać na adres: weiss@polskieradio.pl.
pg/tj
Orange nie daje szansy na zapoznanie się z umową? - Jedynka - polskieradio.pl