Dziennik "The Independent" podaje, że osiem londyńskich koncertów przyniosło brytyjskiej gospodarce zyski w wysokości 1 mld funtów. Warszawska Izba Gospodarcza szacuje, że podczas trzech jej występów w stolicy (1,2 i 3 sierpnia) fani pozostawią w Warszawie ponad 190 mln złotych.
Miłośnicy Taylor Swift zwani potocznie "swifties" mają ogromny wpływ na branżę hotelową i gastronomiczną w miastach, w których występuje ich idolka, nakręcają też popyt na podróże lotnicze. Zainteresowanie lotami do Warszawy w dniach jej występów wzrosło aż o... 339 procent.
Na czy polega fenomen tej wokalistki, opowiedziała autorka wydanej właśnie książki "Era Taylor Swift", Karolina Sulej.
W audycji również:
- naszym gościem był też autor popularnych powieści kryminalnych Piotr Borlik,
- Andrzej Mastalerz przeczytał kolejny fragment opowiadania "Zemsta serca Maharadży 101 lat później" napisany przez naszych słuchaczy,
- konkursy: "Skojarzenia", "Lato z dreszczykiem", "Romantyczny Paryż".
"Lato z Radiem" to kultowa audycja nadawana latem w Programie 1 Polskiego Radia, po raz pierwszy wyemitowana 1 lipca 1971 roku. Pomysłodawcą i pierwszym szefem audycji był Aleksander Tarnawski. Początkowo był to magazyn turystyczny, trwający tylko kilkanaście minut. Nowością już pierwszych wydań była emisja na żywo, co w latach 70. XX wieku było nowatorskie. Sygnałem "Lata z Radiem" od początku jest "Polka dziadek". Letnim audycjom od wielu lat towarzyszą również muzyczne koncerty i płyty.
"Lato z Radiem" na antenie Programu 1 Polskiego Radia codziennie, od poniedziałku do soboty, w godz. 9.00-12.00. Słuchaj też na stronie www.latozradiem.pl oraz w aplikacji mobilnej "Lato z Radiem".