Zwrot i reklamacja prezentów

Data publikacji: 23.12.2017 17:04
Ostatnia aktualizacja: 23.12.2017 17:06
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Zdj. ilustracyjne
Zdj. ilustracyjne, Autor - Shutterstock.com/ SimonVera

POSŁUCHAJ

Zwroty i reklamacje towarów (Patrz na prawo/Jedynka)

Mikołaj z workiem prezentów już praktycznie puka do naszych drzwi. Problem z tym, że niektóre z tych prezentów mogą okazać się nietrafione. Czy jest możliwość ich zwrotu lub reklamacji i jak to zrobić?

Zakupy można robić w tradycyjnych sklepach lub za pośrednictwem internetu. Ta druga możliwość staje się coraz popularniejsza, a kupować można w typowych sklepach internetowych, które nie mają placówek stacjonarnych, albo w tradycyjnych sklepach lub sieciach sklepów, tyle że przez internet. Fakt miejsca i sposobu zakupu ma duże znaczenie, bo różnią się możliwości zwrotu lub reklamacji towaru.

W jakich okolicznościach można domagać się anulowania transakcji? Jakie trzeba spełnić warunki? Kto ponosi koszty ewentualnej wysyłki towaru? Co z przesyłkami, które zostały zostawione np. u sąsiada lub dozorcy, albo były kupowane za granicą?

Posłuchaj nagrania całej rozmowy.

Tytuł audycji: Patrz na prawo

Prowadzi: Anna Grabowska

Gość: mec. Krzysztof Borżoł (kancelaria Chałas i Wspólnicy)

Data emisji: 23.12.2017

Godzina emisji: 15.26

ag

cover
Odtwarzacz jest gotowy. Kliknij aby odtwarzać.