Zakupy można robić w tradycyjnych sklepach lub za pośrednictwem internetu. Ta druga możliwość staje się coraz popularniejsza, a kupować można w typowych sklepach internetowych, które nie mają placówek stacjonarnych, albo w tradycyjnych sklepach lub sieciach sklepów, tyle że przez internet. Fakt miejsca i sposobu zakupu ma duże znaczenie, bo różnią się możliwości zwrotu lub reklamacji towaru.
W jakich okolicznościach można domagać się anulowania transakcji? Jakie trzeba spełnić warunki? Kto ponosi koszty ewentualnej wysyłki towaru? Co z przesyłkami, które zostały zostawione np. u sąsiada lub dozorcy, albo były kupowane za granicą?
Posłuchaj nagrania całej rozmowy.
Tytuł audycji: Patrz na prawo
Prowadzi: Anna Grabowska
Gość: mec. Krzysztof Borżoł (kancelaria Chałas i Wspólnicy)
Data emisji: 23.12.2017
Godzina emisji: 15.26
ag
Zwrot i reklamacja prezentów - Jedynka - polskieradio.pl